دغدغه‌ها و یادداشت‌ها

اللهم عجل لولیک الفرج

دغدغه‌ها و یادداشت‌ها

اللهم عجل لولیک الفرج


بحث تبلیغ وانتقال محتوای مطالب دینی با رهیافت های گوناگونی دریافت شده و با رویکردهای متعددی تحقیق و ارائه شده است. یکی از زوایای آن، نگاه اخلاقی به مسئله است. با توجه به این که رکن مبلغ یکی از ارگان سه گانه یا چهارگانه تبلیغات است، اولین مطلب منظور و ملحوظ، آن است که مبلغ خودش بالغ باشد:یعنی کسی که می خواهد پیام دینی را با افکار یا رفتار مخاطب عجین سازد، باید آن محتوا قبلا بافکر یا رفتار خودش هماهنگ شده باشد. به تعبیری رساننده پیام باید خود قبلا به پیام رسیده باشد. اگر می خواهد یک رفتار عملی را منتقل نماید،شرطش رفتار عملی خالصانه خویش است و اگر می خواهد محتوای علمی بیاموزد، اخلاق حکم می کند خودش به آن باور داشته باشد.


حسین حاجی پور

تبلیغ

تبلیغات

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">