دغدغه‌ها و یادداشت‌ها

اللهم عجل لولیک الفرج

دغدغه‌ها و یادداشت‌ها

اللهم عجل لولیک الفرج

۱.  کتاب شاخص‌های اخلاقی اقناع و تبلیغ دینی( شاخص‌های اخلاقی در کاربست‌شیوه‌های اقناع در مسائل دینی ) 

    قم، نشر انصاریان، ۱۳۹۹. با همکاری جامعه نخبگانی مرکز خدمات حوزه علمیه قم

 

 

۲.  کتاب قرآن و مبانی گفتگو « بازتعریف اقناع اندیشه مخاطب از منظر قرآن کریم» قم،  سوق، ۱۳۹۲

 

 

۳.  کتاب تدریس از منظر تبلیغ (کلاس‌داری تبلیغی)، قم، نشر سوق، ۱۳۹۳.

۴.  کتاب جنگ‌های نوین ترکیبی(هیبریدی)، سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، مجوز چاپ. 

 

 

5. کتاب بررسی فقهی اقناع مخاطب در رسانه‌های جمعی، مرکز فقهی ائمه اطهار«علیهم السلام» در حال تدوین  است.

 

۶. مقاله علمی پژوهشی(ISC  ) تحلیل و بررسی نظریه نفس‌الامری الزام‌های اخلاقی آیت الله آملی لاریجانی، پژوهش‌نامه اخلاق وابسته به دانشگاه معارف، ۱۳۹۴، شماره ۲۸

 

۷.  مقاله علمی پژوهشی(ISC  ) طراحی الگوی شاخص‌های اخلاقی در کاربست شیوه‌های اقناع در مسائل دینی، فصلنامه معرفت فرهنگی اجتماعی وابسته به موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، بهار۱۳۹۷،شماره۳۴

 

۸.  مقاله علمی پژوهشی (ISC  ) تحلیل و بررسی مفهوم کلامی آزادی در آیه لا اکراه فی الدین، فصلنامه اندیشه نوین دینی وابسته به دانشگاه معارف اسلامی، تابستان۱۳۹۳، شماره۳۷

 

۹.  مقاله علمی پژوهشی ISC )  ) مبانی کلامی اخلاق در اندیشه شیخ مفید، پژوهش‌نامه اخلاق وابسته به دانشگاه معارف،  بهار۱۳۹۹، شماره۴۷.

 

۱۰. مقاله علمی پژوهشی نقش دولت اسلامی در اقناع افکار عمومی با تاکید بر الگوی اخلاقی رسانه‌ها، فصلنامه سیاست متعالیه وابسته به انجمن مطالعات سیاسی حوزه، 

 

۱۱. مقاله علمی پژوهشی بررسی فقهی حدود اطاعت از والدین و مقایسه دیدگاه فقها . ارسال برای داوری.

 

۱۲. مقاله علمی پژوهشی نقش آینده‌پژوهی در قوانین دینی برای اداره جامعه بر اساس نظریه ادراکات اعتباری، فصلنامه سپهر سیاست وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی، واحد قم و انجمن مطالعات سیاسی حوزه.

 

۱۳. مقاله علمی پژوهشی تفسیر قضائی در مجازات‌های جایگزین حبس نسبت به جرائم پزشکی با تکیه بر فقه و حقوق، ارسال به مجله 

 

۱۴. مقاله علمی پژوهشیISC )  ) ارائه الگوی اصول اخلاقی رسانه‌ها در فراگرد تبلیغ و متقاعدسازی دینی مخاطبان با نگاه به آیات و احادیث، مجوز چاپ و چاپ در شمارگان آینده. 

 

۱۵. مقاله علمی ترویجیISC ) ) اخلاق کاربردی متقاعدسازی دینی با تحلیل و تبیین قرآنی و روایی، وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، زمستان۱۳۹۸، شماره ۳۶.

 

۱۶. مقاله علمی ترویجیISC ) ) معیارها و ضوابط اقناع اندیشه مخاطب از منظر قرآن کریم، مجله معرفت وابسته به موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، دی۱۳۹۱، شماره۱۸۱.

 

۱۷. شکاف بین قول و فعل مبلغان و مربیان دینی در تبلیغ دین مجله (‎22 صفحه - از 65 تا 86 )

 

۱۸. مقاله علمی تخصصی بازتعریف اقناع اندیشه مخاطب از منظر قرآن کریم، پژوهش‌نامه معارف قرآن کریم وابسته به دانشگاه علوم و معارف قرآن، تابستان۱۳۹۱، شماره۱۵.

 

۱۹. مقاله علمی تخصصی چیستی، چرایی و ضرورت سواد رسانه‌ای برای مبلغان دینی، پژوهش‌نامه تربیت تبلیغی وابسته به پژوهشکده باقرالعلوم علیه‌السلام، بهار و تابستان ۱۳۹۵، شماره ۱۱ و ۱۲.

 

۲۰. مقاله علمی تخصصی واکاوی مسئله جواز اقناع اندیشه مخاطب در منابع فقهی، پژوهش‌نامه تربیت تبلیغی وابسته به پژوهشکده باقرالعلوم علیه‌السلام، بهار و تابستان ۱۳۹۵، شماره ۱۱ و ۱۲.

 

۲۱. مقاله بررسی مسئله اقناع مخاطب از دیدگاه شهید مطهری، مجله تماشاگه راز وابسته به بنیاد علمی و فرهنگی استاد شهید مرتضی مطهری، تابستان۱۳۹۱، شماره۲.

 

۲۲. کتاب نشانی از بی‌نشان(گذری بر زندگی حضرت فاطمه معصومه علیها‌السلام)، قم، سوق، ۱۳۹۳.

 

 

۲۳. کتاب حرف تو حرف؛ بام آرزو، قم، سوق، ۱۳۹۳.