دغدغه‌ها و یادداشت‌ها

اللهم عجل لولیک الفرج

دغدغه‌ها و یادداشت‌ها

اللهم عجل لولیک الفرج


بین هدف تبلیغاتی با شیوه های تبلیغی ارتباط زیادی وجود دارد. زمانی که هدف تبلیغات، سود و منفعت باشد، منبع و رساننده پیام به هر کاری دست می زند تا به نفع خویش برسد. هر راهی را می رود، کاربست هر ابزاری را روا می داند، پیچیده ترین و مرموزترین شیوه ها را استفاده می کند، و هر ترفندی را مجاز می بیند تا مگر نفع و سودش مضاعف گردد.
حتی اگر منفعت مخاطبان را لحاظ می کند، به خاطر آن است تا از این رهزن به منفعت بیشترخویش برسد.


حسین حاجی پور

منفعت

پروپاگاندا

نظرات  (۱)

Outreach does not always work out. The Muslim culture is a very difficult one to deal with. Our President has also reached out. It stillr remains to be seen just how poorly it will work out. Sorry, I just do not have much coecfdnnie that it will improve our relations.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">