دغدغه‌ها و یادداشت‌ها

اللهم عجل لولیک الفرج

دغدغه‌ها و یادداشت‌ها

اللهم عجل لولیک الفرج


فرایند و به تعبیر دقیق تر فراگرد تبلیغات، ارتباطی دو سویه است که یک طرف آن به پیام رسان و طرف دیگرش به مخاطب گره می خورد. این گونه ارتباط جهت دار در فرازی از نهج البلاغه و از زبان امام علی علیه السلام آمده است. حضرت امیر علیه السلام تبلیغ را وظیفه الهی پیامبران می داند که ایشان آمده اند تا عقل های خفته را بیدار نمایند و از این رهگذر در مخاطبان اتمام حجت صورت بگیرد....وَ یَحْتَجُّوا عَلَیْهِمْ بِالتَّبْلِیغِ وَ یُثِیرُوا لَهُمْ دَفَائِنَ الْعُقُولِ...
بر این اساس هم وظیفه مبلغ مشخص می گردد که در محیطی آگاهی بخش به اتمام حجت اهتمام دارد و هم وظیفه مخاطب که پذیرش اختیاری و اقتناع آزادانه است. نکته حاصل شده که نیازمند مجالی بیشتر جهت تفصیل است آن می باشد که به طور مسلم در هر فرآیند تبلیغی، هدف اقناع لحاظ می شود.


حسین حاجی پور

اقناع

تبلیغات

نظرات  (۲)

continuously i used to read smaller content which also
clear their motive, and that is also happening with this paragraph which I am reading at this place.
what a lovely posting... time goes so quickly and not enought time to do lots of to do recipes from you list... I've been planning on doing the strawberry butter since years, and never got the time. what a great breakfast, I bookmarked your recipe to try the buknar.thetts for stopping by...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">