دغدغه‌ها و یادداشت‌ها

اللهم عجل لولیک الفرج

دغدغه‌ها و یادداشت‌ها

اللهم عجل لولیک الفرج

تبلیغ ارزشمند تبلیغی است که مخاطب همانند مبلغ فعال و کنش گر است و مبلغ را به واکنش وا می دارد. در واقع تبلیغ ارزشمند یک فراگرد است که هم مبلغ و هم مخاطب فعال هستند.

تبلیغ کم ارزش یک فرایند صِرف است و تنها مبلغ فعال و کنش گر است و مخاطب رفتار متقابل ندارد و پیوسته در مقابل افکار و اهداف مبلغ قرار دارد.

نکته: فرایند یک طرفه است و فراگرد دوسویه.

حسین حاجی پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">