وب نوشت حسین حاجی پور

دانش آموخته حوزه علمیه قم
دکترای اخلاق اسلامی
پژوهشگر مباحث ارتباطات و اقناع
تدریس معارف اسلامی در دانشگاه

جستجو در مطالب و یادداشت های وبلاگ ، در کادر پایین
پیوندها

تبلیغ ارزشمند تبلیغی است که مخاطب همانند مبلغ فعال و کنش گر است و مبلغ را به واکنش وا می دارد. در واقع تبلیغ ارزشمند یک فراگرد است که هم مبلغ و هم مخاطب فعال هستند.

تبلیغ کم ارزش یک فرایند صِرف است و تنها مبلغ فعال و کنش گر است و مخاطب رفتار متقابل ندارد و پیوسته در مقابل افکار و اهداف مبلغ قرار دارد.

نکته: فرایند یک طرفه است و فراگرد دوسویه.

وب نوشت حسین حاجی پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">