دغدغه‌ها و یادداشت‌ها

اللهم عجل لولیک الفرج

دغدغه‌ها و یادداشت‌ها

اللهم عجل لولیک الفرج

۱- تبلیغ آشوب آفرین یا هیجانی: در این نوع تبلیغ سعی می‌شود مخاطب به سوی اهدافی مشخص کشیده شود.

۲- تبلیغ وحدت بخش:  این نوع تبلیغ بر منفعل کردن مخاطب بنا شده است.

۳- تبلیغ سفید،:در این نوع تبلیغ، منبع و فرستنده پیام در صدد است تا اعتبار خود را نزد مخاطب افزایش دهد.

۴- تبلیغ خاکستری: در این نوع تبلیغ ممکن است منبع مشخص یا نامشخص باشد و احتمال دارد اطلاعات پیام نیز درست یا نادرست باشد.

۵- تبلیغ سیاه، در این نوع تبلیغ اطلاعات پیام ساختگی است و هدفی جز فریب وجود ندارد.

حسین حاجی پور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">